Friday, October 30, 2009

hari yang sungguh tragik...

29/10/2009naper aku ckp tragik....sbb hari semalam..aku nyer handphone...jam kahwin...cincin kahwin ..and beg make up hilang.....aderla manusia yg tak bertanggungjawab nie dah amik.....yg lagik tragik...barang tu sumer hilang kat surau maybank...tension tul......org g surau..buat ibadah...dia buat keje setan....mencurik.....geram tul aku....

mungkin takder rezeki aku kot....balik jer umah ..aku buat sembahyang hajat..and baca surah yasin...moga moga Allah bukakan hati hamba Allah itu untuk mengembalikan kembali aku nyer barang......

husband aku cuba trace mana kedudukan handphone tu...trace punye trace..ader kat lestari puchong.....mungkin umah pencuri tu kat situ la gamaknyer.....sedih gak la...itu barang kenangan kahwin kan...mana nak dapat lagik.....kalo ganti pun...tak sama...dugaan berbadan dua....

"Ya Allah Ya Tuhanku, kau kembalikan barang yang hilang itu kepada hambamu ini. Sesungguhnya barang itu adalah barang pemberian dari mu. Ya Allah, tuhan segala alam dan maha mengasihani." AMIN....

No comments:

Post a Comment