Wednesday, March 9, 2011

flu..demam..batuk...

dah nak masuk 4 hari tak sihat nie...hari isnin hari tu dah MC.....selasa ..g keje....tp kat opis..badan seram sejuk jer....dengan asyik berangin jer.......balik dah tak larat dah.....hari nie...pegi klinik...sbb tak larat gak...tp tak dapat MC..dapat time sheet sampai kul 12.00.....dari aku masuk opis kul 12...baik aku amik half day EL....jer....doktor nie pun satu....kalo aku tak sakit..aku takkan jumpa doktor la....nie sebab sakitla....sebab tu nak MC..dia ingat aku tipu aper....hampeh tul doktor nie....terus blacklist la......taknak la aku g klinik nie lagi....nama klinik nie...An-nur..yg glamer kat bangi nie....takper banyak lagik klinik yg bagus kat bangi nie.......

hari nie dah 4 hari adam kat genius aulad....so far ok....ader homework....dia pun tak pandai manage homework lagik...balik umah tgk tv..main...malam mummy and daddy dia tgk book..baru tahu ader homework....after this....we all kene monitor everyday..school bag dia......diorang dah buat assesment kat adam ttg reading,,,,,adam dah level 3....terer gak anak aku nie ekh...tak sangka la plak.......mummy and daddy proud of u....lepas nie nak concentrate kat qiqi la plak...risau gak..sbb skrg nie..dia tak kenal ABC lagik.......

ok..nanti sambung lagik,,,nak titon la...bdn nie still letih lagik....

No comments:

Post a Comment